Wickey
Wickey logo

Legetårnsfabrikken

Gratis levering ved køb for minimum 375 kr*


Returnering

Tilbagesendelse

Af logistiske grunde kan vi desværre ikke tilbyde dig muligheden for selv at vælge et speditionsfirma. Vi har heller ikke mulighed for at oplyse dig om speditionsfirmaet, da det i forbindelse med transporten ofte arbejder sammen med underleverandører.

Hvis den artikel, der skal returneres, har været sendt med et speditionsfirma, så koordinerer vi sammen med dig et afhentningstidspunkt for transporten.
Ved varer sendt med speditionsfirma, der har en værdi over 200 EUR, afholder vi udgiften til tilbagesendelsen.

Hvis det derimod drejer sig om mindre pakker, så bedes du selv finde en pakketjeneste, der kan returnere varen.

Tip: Vælg altid den samme pakketjeneste, der sørgede for leveringen af varen til dig. Det er normalt det billigste valg.

For at lette og fremme tilbagesendelsen anbefaler vi, at du benytter vores returneringsformular zu nutzen. Dette er dog ikke obligatorisk.

I det øjeblik, vi modtager din returvare, får du selvfølgelig en e-mail fra os, hvor vi bekræfter modtagelsen af din returvare.

Tilbagebetaling

Tilbagebetalingen afhænger af den valgte betalingsmetode. Hvis du har betalt forud, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det refunderede beløb til din konto. Hvis du har bestilt pr. PayPal, kreditkort eller Amazon, så kender vi allerede dine betalingsoplysninger og har ikke behov for flere for at gennemføre tilbagebetalingen. Du bedes tage i betragtning, at der kan gå op til 14 dage, inden du modtager din refusion.

Reklamation

Der findes ikke nogen principiel reklamationsfrist? På vores trædele yder vi dig en garanti på 10 år, og på tilbehørsdele er garantien 2 år. Uberørt deraf gælder de retlige forskrifter. Yderligere oplysninger kan findes i vores Oplysninger om fortrydelse.

Såfremt der på leveringstidspunktet er udvendige transportskader, så bedes speditionsfirmaets chauffør anføre dette på følgesedlen. Transportskader er svære at undgå, og vi finder en tilfredsstillende løsning sammen med dig. Det er bedst med det samme at skaffe sig et overblik over forsendelsens fuldstændighed og eventuelle skader på komponenter ved at tage et kig på brugsanvisningen og tage billeder. Derefter kontakter du os ved hjælp af vores kontaktformular og returnerer de berørte komponenter, inklusive billeder, til os. Vi vender hurtigst muligt tilbage til dig med et passende løsningsforslag.
Ifald der skulle mangle noget i emballagen, så er fremgangsmåden den samme: Sammenlign først de leverede dele med monteringsvejledningen, og skriv derefter ned, hvilke dele du mangler. Denne liste bedes du sende til vores kundeservice.
Vi vender hurtigst muligt tilbage til dig med et passende løsningsforslag.

Du bedes i første omgang modtage varen og ikke nægte modtagelsen. Bed budet/chaufføren om at nedskrive alle transportskader på følgesedlen, og sæt dig derefter hurtigst muligt i forbindelse med os, så vi uden beregning kan sende dig en vare som erstatning og for at finde en løsning, der er tilfredsstillende for dig.

En ombytning af en artikel sker også ved hjælp af returneringsformularen. Skriv din e-mailadresse og bestillingsnummeret, og følg anvisningerne på de følgende sider. Vores kundeservice kontakter dig hurtigst muligt for at aftale det videre forløb med dig.